Stockholm var guld som vanligt

Nu sitter jag på tåget hem från Stockholm. Denna ganska långa weekend-semester har varit så jäkla grym. Det är alltid guld att åka upp till Stockholm & hänga med Lisa!
Men hemfärden är inte lika kul som den var påväg upp till Stockholm. Då hade jag ju sällskap av Krille & Elin. Vi satte oss i en sån där ascool kupé, beställde in 3 flaskor vitt & blev fnittriga. Riktigt awesome var det!

I söndags var vi på Lisas studentskiva som ägde rum på "innestället" Rose. Det var ju film-tema, så jag hyrde en dräkt på Buttericks (som förövrigt är världens roligaste & bästa affär!!). Jag var Batman fast woman, Batwoman med andra ord.
Bilder på det kommer senare. I vilket fall som helst så var det min roligaste utekväll på sjukt länge. Jag dansade till och med!!! Becca dansade!!! Flera timmar till och med. Herregud...
Igår hade jag den bästa baksmällan ever. Jag mådde varken illa, hade ont i huvudet, var seg eller något sånt där. Jag var typ fortfarande full & helt hypad & åt en jävla massa hela dagen lång. Dock tyckte nog EH & Lisa att jag var halvjobbig eftersom jag gick & trippade, asgarvade & pratade precis hela tiden. Haha, jag var helt sick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0