Tågresan + lördagsförmiddagen i bilder

Här kommer lite bilder från bl.a. tågresan i fredags!


Elin, det klantskaftet, glömde sin mobil hemma i Motala. Så hon fick låna sin mammas mobil & köpa nytt kort & grejer. Dock visade det sig att mobilen var låst, så 250 spänn rätt åt helvete.


Husets vin, billigt & gött!


Becca var extremt nöjd med tillvaron!


Sen blev det lördag & vi skulle ge oss ut på en shoppingrunda med alldeles för lite pengar i plånboken.


Jag var pigg, glad & fruktansvärt ready!


EH liksaså! (det rimmar)


Jag tänkte att jag så småningom även skulle ladda upp bilderna från studentskivan i söndags. Men jag har nyss lagt upp en massa på Facebook, så det orkar jag inte just nu. Men dom kommer, några stycken iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tro fan du är nöjd med tillvaron när du har mina kläder på dig!!:) både keps och tröja!!

2010-03-24 @ 13:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0