Jönköping

Gårdagen i Jönköping blev riktigt lyckad. Jönköping är en sån förbaskat bra stad. Någon gång, förhoppningsvis snart, ska jag flytta antingen dit eller till Malmö. Det är definitivt mina två favoritstäder.
Aja, här kommer några bilder från gårdagen.


Cim ville verkligen verkligen verkligen ta ett stopp i Gränna, och eftersom det var hans dag så gjorde vi det.


Vi tog ett varv & en lunch inne på a6.


Cim ville demonstrera sina mått. Jag tyckte det var ganska onödigt, men han insisterade....


Sen begav vi oss till Kinnarps arena. Jag fick sitta brevid en tjock gubbe som placerade sin röv på min jacka så att den satt fast. Fruktansvärt irriterande.


Hooooockey


Arenan var fullsatt.


Hv vann & Cim blev en mycket glad pöjk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0