Becca 20 år =)

Idag fyller jag 20. Blandade känslor inför det. Jag vill verkligen inte bli äldre, har haft en brutal åldersnojja i exakt 4 år nu. Jag är löjlig, jag vet, men jag kan inte riktigt styra över det.
I vilket fall som helst så hatälskar jag att fylla år. Jag verkligen ääääälskar att man får massa presenter!!
För drygt en timme sen sjöng min familj för mig & jag fick en iphone. Åh, vilken lycklig människa jag är just nu. Ni kan inte ana hur länge jag väntat på att få bli iphone-ägare. Detta är helt underbart, det var faktiskt rent av bra att min telefon gick sönder i fredags.
Nu ska jag försöka lista ut hur man pillar in SIM-kortet i iphonen. Inte världens lättaste, jag har försökt i över en timme nu. Haha, jag lär ju få åka in till phonehouse snart & be dom hjälpa mig, jag får verkligen rycket snart.


Min nya kärlek<3

Kommentarer
Postat av: Sofia, mamma till Lilly <3

Grattis becca, hoppas du får en kanon dag! =)

2010-05-04 @ 13:20:11
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/
Postat av: Sofia, mamma till Lilly <3

TackTack =)

2010-05-08 @ 22:11:36
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0