Ett mirakel!!

Igår var jag nära döden. Jag var så jävla sjuk att jag knappt ville existera längre. Febern var hög som fan, & eftersom jag inte tar värktabletter så ligger jag ju o svettas & fryser ihjäl om vart annat. Självplågeri på hög nivå.
Tur att Viktor kom hit & tog hand om mig. Jag bossade mer än vanligt vill jag lova. "Kan du hämta saft, kan du laga mat, kan du hämta glass osv."
Haha, men Viktor hade lite dåligt samvete eftersom det är han som har smittat mig så han gjorde allt utan några som helst protester.

Idag mår jag faktiskt mycket bättre. Febern är borta, tror jag. Helt sjukt, tror aldrig jag haft feber i bara en dag förut. Jag ska väl dock inte ta ut segern i förskott, då kommer väl febern att komma krypandes ikväll igen förmodligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0