Gnäll

Känner mig verkligen måttligt road just nu alltså. Usch, igår var jag helt frisk & idag vakna jag upp med massa snooooor i näsan & astma. Måste hem & hämta astmamedicin snart, annars kvävs jag väl ihjäl. Jag diggar inte det här med att gå 5 meter & det känns som att man ska få en hjärtinfarkt alltså.

Fyfan, vad jag gnäller. Och nu ska ni få lov att höra ännu mer gnäll. Eurovision songcontest..... HERREGUD vilket jävla rövprogram. Anna gick inte vidare från semifinalen trots att hon var en av de bästa. Alla länder i övriga Europa som gjorde att hon inte gick vidare kan fara åt helvete. Ni har förstört min lördag. Må ni brinna i helvetet.




Såhär ser jag ut nu förresten. Jag sitter på kontoret & gör lite jobb & väntar på att Josse ska komma hit från skolan. Vi ska planera vår Stockholmsresa som äger rum nästa söndag. Kommer bara stanna till tisdag, det suger en aning, men komma bort ett tag är alltid guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0