Härlig dag =)

Idag har varit en riktigt uuuunderbar dag. Härlig dag på jobbet, allt flöt på bra & folk var trevliga liksom.

Sen hem till Viktor som bjöd på middag; fläsk, potatis & brunsås. Riktigt jäkla fint måste jag säga, en riktig mästerkock det där!
Sen hann jag bara hem & lägga mig i badet innan Viktor & Cliff var & ringde på dörren. Vi fikade lite. Dom fick smörgåstårta, gräddtårta, bullar & negerbollar vilket de små gossarna blev extremt belåtna med.

Sen blev jag så äcklad av Viktors svarta bröstvårtehår att vi bestämde oss för att vaxa bort det. Haha, det var så jävla kul alltså. Malin penslade på massa varmt vax på båda bröstvårtorna & sen drog vi av varsin. Viktor var så jäkla uppspelt & nervös precis innan vi drog av skiten, jag tror han va nära på att göra det i brallan.




Eeeeuuw, massa svarta & långa hårstrån!

Sen blev det lite soffhäng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0