Härlig måndag!

Idag har jag haft en riktigt härlig dag. Första jobbdagen på en vecka eftersom jag varit sjuk. Dessvärre är ju min röst helt åt helvete, hes som satan, så alla mina älskade kunder tyckte synd om mig & önskade att jag blir helt återställd snart. Haha, jag måste verkligen sluta älska när andra människor tycker synd om mig.

Efter jobb blev jag galet seg, slängde mig på soffan & vilade lite. Sen kom Viktor & vi lagade lite middag, sjuuuukt gott. Nu har även han fått smaka på Beccas exklusiva baconröra med färska champinjorer. Han var riktigt imponerad faktiskt, komplimangerna haglade.

Vid åttatiden någon gång drog jag till Sandra. Vi gick ut på en promenad på typ 1,5 timme med Cleo. Riktigt trevligt & harmoniskt var det. Roligast var när Sandra blev så extremt skrämd av några duvor. Haha, hennes fötter blev helt insane alltså. Värre än den där kaninen i Bambi-filmen. Hahaha, sjuuukt kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0