Helt sinnessjuk helg

Jag har verkligen haft den sjukaste helgen på extremt länge, förmodligen den sjukaste i hela mitt liv. Det har varit snorkul, men det har ändå varit skumt. Haha.
Heeeeelt sinnes alltså. Men som vanligt efter en helg så har jag tusen blåmärken, tackar för dom Cliff!!!
I fredags skulle vi fira honom lite eftersom han precis fyllt år. Så vi satt ett gäng hemma hos oss & förkröka & hade det hur trevligt som helst. Sen drog vi ett varv på Hugos & där var det också kul. Sen drog vi till Sibylla & jag klämde i mig en fet jävla kebab, mycket gott.
Hann även med att hälla ut min cola i taxibilen, chaffisen blev inte glad på mig då ni. Psyyykbryt.

Igår var vi helt slutkörda, låg på soffan hela dagen. Sen somnade vi allihopa så gott. Crille & Ercan stal min säng, Malin sov i sin & jag & Viktor slagga på soffan.

Idag har jag & Malin haft en brutal matkoma. Först McDonalds, sen kebab, sen kladdkaka med 100 kg grädde, sen kanelgifflar m.m.
Helt sjuka har vi varit, måste bli ändring på detta beteende nästa vecka alltså. I denna takt som jag har hållit på den senaste veckan så lär ju jag vara en fetknopp om typ en månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0