Mitt hår är paj ;(

Haha, jag har verkligen tvärförstört mitt hår alltså. Det är helt grått/svart/lila ut. Det är riiiiktigt illa, helt ärligt.
Fan, vad jag hatar att jag är så extremt impulsiv ibland, det kan verkligen förstöra för mig.
Jag pallade inte vara helblond längre & Malin tyckte då att jag skulle lägga i lite bruna slingor.
Jag köpte den där förbaskade hårfärgen direkt efter jobbet & sen bara någon timme senare så hade jag grått hår.
FYYYYYYFAN! Jag ska köpa blondering eller blekning efter jobbet idag igen & sen får fan Malin fixa mitt hår igen, för det var hon som förstörde det från början.



FRUSTRATION!! Det sorgliga är att det ser 100 gånger värre ut i verkligheten. Mök alltså.

Kommentarer
Postat av: lisa

Hahahahaha, likheterna mellan dig och din mami syns verkligen på den där bilden!!

2010-05-20 @ 17:36:45
URL: http://laiso.blogg.se/
Postat av: Belliz

Hahhaa fy faan vad jobbigt! Jag ska me lägga i slingor snart:P

2010-05-20 @ 17:44:51
Postat av: Becca

Lisa du e verkligen en hora alltså ;)

2010-05-28 @ 18:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0