Becca spår riktigt bra helg

Sicken skön helg detta kommer att bli. Sitter just nu hemma hos mamma & pappa, vi har käkat tacos & kollar på idol. Myyyys.
Imorgon jobbar jag 8-18. Hoppas det är plusgrader imorgon, så jag kan köra rally hem till Motala efter jobbet. Vill inte missa en enda sekund av intervjun med Ibra som börjar 18.30.
Sen efter det ska jag se på andra halvlek av Stoke-Liverpool.
Sen har vi det helt underbara derbyt mellan Inter & Milan på söndag. Synd bara att Pato & Inzaghi är skadade, det är riktigt jävla skit faktiskt. Men men, det ska bli så jäääääävla spännande. Jag är på helspänn redan nu liksom.
Vilken helg va ?! Inte dåligt!
Det är kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0