Bilder från Stockholm

Jag tog inte alls många bilder under min Stockholmsvisit, vilket suger såhär i efterhand. Men men, slänger upp dom jag tog!


Chillade några timmar en kväll med Mackan & Frida


Ett stycke fis


Jossebosse på Vapiano


Ett stycke bakfull Becca


Mums!


Lisa nummer 2 & Jenso


Hahaha, här hade vi det extremt roligt. Så jävla snygg matchning.


Drog ut & käkade & kollade på Milan-Real Madrid med min familj en kväll.


En annan dag drog jag en lunch med la familia på Vapiano.


Usch, va dryg jag ser ut. Spana förövrigt in mina finnar jag införskaffade mig under Stockholmsvistelsen. Mina vänner<3


Becca, Krille, Claes.


Så jävla vackert. Jag älskar Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0