Bra dag

Det var jättekul att träffa lille Sälen idag. Det kändes fan inte som om att det var så himla länge sen som vi umgicks. Men det är väl så det ska vara med bra kompisar. Att allt blir likadant fast att det var riktigt länge sen man träffades.
Jag berättade även för honom att jag hade en crush på honom för typ 4-5 år sen. Haha, då blev han allt glad.
"Men vafan Becca, varför sa du inget? Det kanske fortfarande hade varit du & jag isåfall!"
"Jaa, men Sälen, sen lärde jag ju känna dig...."
Hahahaha, det var riktigt kul!

Vid halv 5 någon gång kom Martina till Motala. Då drog hon, jag, Räka & Sälen in till Linköping. Jag & Martina bokade äntligen vår resa till Turkiet över nyår. Så jävla gött, nu blir det äntligen av. Den 26:e december, typ 5 veckor kvar.
Guuuud, va gött det ska bli, längtar!

Jaa, det var väl min dag det. Riktigt trevlig dag med några av de bästa.
Nu ska jag ligga & värma mig under täcket till Sex and the city.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0