Fars dag!

Nu ska jag snart bege mig mot Bella Notte för att fira fars dag tillsammans med farmor, farfar, mamma, pappa, Frida och även Mackan tror jag. Han är ju en member of the family så antar att han också hänger på.

I vår familj så har vi alltid firat fars och mors dag, och det kommer vi alltid att göra också. Det är viktiga dagar.
Idag är det fars dag och då ska vi visa tacksamhet och uppskattning åt våra älskade pappor.

Först blir det lite fin mat på Bella Notte och ikväll ska jag hem till familjen och kolla på Milanoderbyt. Hoppas verkligen Milan vinner ikväll alltså, då är dagen fulländad både för mig och pappsen.

Ha en bra dag och ta hand om era pappor!



Världens bästa. Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0