Hatar Malin för detta

För ett par veckor sen var första gången jag hörde låten "Gubben i lådan". Jag tyckte den var skitdålig, hatade den.
Men sen har ju jag en sambo som lyssnar på denna typen av musik så jag var ju tvungen att höra den om & om & om igen på hög volym. Till slut hörde jag inte bara själva musikgenren, utan jag hörde texten.
Efter det började jag digga den. Vilken helt utomordentligt genial text.
Jag kan tänka mig att i princip alla människor någon gång har känt sig som personen i låten.
Snacka om att sätta ord på en känsla. Jag hatar inte denna låt längre, jag älskar den.



Denna gillar jag också, den är skön liksom. För mig är den inte lika djup, men det kanske den är för andra?
Skönt gung iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0