Helgen

I fredags när Malin kom hem från krogen vaknar jag klockan halv 3 av att hon är inne i mitt rum & står & glor på mig där jag ligger i min säng. Jag märker direkt att hon vill krypa ner brevid mig, så jag ger henne en invite genom att "öppna täcket". Malin kryper ner brevid mig & beklagar sig över diverse grejer haha. Det var ganska kul.
Sen fortsätter snacket "Alltså Gud, du ska ju upp & jobba imorgon, nu måste jag hålla käften"
Tio sekunder senare: "Blablablabla...."
Haha, och sådär höll hon på halva natten.
 
Sen igår hade vi slappkväll här hemma jag, Belliz, Malin & Linn. Jag & Bellan delade en gyrospizza som var så extremt god, jag hetsåt min halva & hade sås över både händer, mun & kläder när jag var klar.
Sen hade jag sån tur att Heartbreak Hotel inte började förrän 21.30 vilket betydde att jag kunde se första halvlek av Milan-Fiorentina. Vilket mål Zlatan gjorde då. Kungen gjorde cykelspark liksom. Helt sjukt mål. Guden upphör aldrig att förvåna oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0