Lisa, snart kommer jag! :D

Nu har jag packat ner allt förutom min dator, inför Stockholmsresan. Om 10 minuter kommer pappa & skjutsar mig till tågstationen. Har ett byte i Halsberg, det mår jag skit över. Hatar att byta tåg, blir alltid lika nojig över att jag står på fel spår & grejer då. Men det ska nog gå bra!
Anländer till Stockholm exakt 17.31, då kommer Lisa & möter mig.
Fyfan va detta ska bli gött, komma iväg från allt. Jag behöver det.
Så jäkla härligt det ska bli att umgås med Lisa nu i en vecka. Det kommer bli skitsnack hela nätterna, en del vinpimplande, massa fika, shopping & utgångar. Life´s gooooooooooooooooooood.

Vet inte till 100% när jag kommer hem igen, men troligtvis på lördag. Men man vet aldrig, kanske blir borta längre. Sånt som märks.


Har bara massa gamla bilder på oss. Men vi får fixa lite nya nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0