Söndag=filmkväll med grabbarna grus

Min söndag igår var riktigt jävla bra. Jag & Sälen drog hem till Räka & Skåning, bjöd dom på fika & kollade film. Den första filmen fick jag bestämma, då valde jag den enda romantiska komedin som Räka hade på sin dator, Love at first hiccup. Den var riktigt rolig faktiskt. Gud, vad vi skrattade. Fast ibland hatar jag sånna där tonårsfilmer, dom är liksom alldeles för pinsamma, jag kan inte kolla. Räka blev också alldeles för genererad ibland, då gömde vi oss under täcket & skrattade istället.



Sen när den var slut tyckte boysen att det var deras tur att bestämma film, en kompromiss kallade dom det. Jag förklarade klart & tydligt att Becca inte gillar kompromisser & att hon ville bestämma film igen. Till slut lät jag dom bestämma film ändå, för jag såg hur gärna dom ville göra det. Det blev The fast and the furious 3. Någon som blir förvånad? Neeeej.
Iallafall så trodde jag att jag skulle hata den, men det gjorde jag inte. Jag tyckte faktiskt om den. Helt sjukt att en film som jag bojkottat i massor år var bra. Jag blir fan irriterad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0