Stanna tiden

En sak som gör mig så jävla stressad är att alla har eller ska snart få barn...
Folk jag gick i högstadiet med har redan hunnit producera fram både en & två kottar. Och två ifrån min gamla klass i gymnasiet har en liten jävel som ligger & ruvar i magen.
Jag blir supersuperstressad. Jag har liksom inte ens hunnit med ett riktigt seriöst förhållande i vuxen ålder. Hur misslyckat är inte det egentligen?
Fan alltså, jag vill också ha barn. Men inte nu. Jag vill vänta tills jag vet vad jag vill bli & tills jag hunnit göra saker för enbart min egen skull, t.ex. resor, jobba utomlands m.m.
Men ändå, jag kan verkligen inte sticka under stol med att jag blir extremt påverkad av att jag känner folk som skaffar sig små knoddar...
Aja, första delen att ta itu med är väl att sänka mina krav på killar & skaffa mig en snygging som jag kan bossa över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0