True Blood

Fy satan i gatan vad jag har blivit tokig i True blood. Jag är helt sjukligt besatt. Inatt var jag tvungen att kolla klart hela säsong 2, det slutade med att jag var uppe halva natten & råkade försova mig till jobbet imorse. Inte okej.

Nu har jag precis langat över säsong 3 från Malins hårddisk till min dator så nu blir det att streckkolla hela dagen & kvällen. Jag umgås inte längre med mina vänner - jag tittar hellre på True Blood. Inte heller okej.
Sen när denna säsong tar slut kommer jag bli galen. Fjärde säsongen kommer liksom ut i vår tror jag. Hur i helvete ska jag klara det?

Dessutom drömde jag mardröm & var helt svettig när jag vaknade upp inatt. Drömde att en vampyr bet mig i halsen. Farligt besatt.



Det är inte bara världens bästa serie, den är dessutom fullproppad av extremt snygga killar. Detta är mina favoriter:

Eric - vampyr.


Jason - människa. (vad jag vet än så länge iallafall).


Godric - vampyr. Erics skapare som offrade sitt liv i sista avsnittet. Gud, vad jag grät.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0