Oslo imorgon!

Denna kväll blir tillägnad packning & planering inför imorgon då Linn, jag & Malin drar till fucking OSLO!!!
Gud, vad pepp jag är. Vi ska bo hos Malins kusin, Robert, & hans roomates. Robert har givit oss sitt rum, & så ska han själv ligga på soffan i vardagsrummet. Så jävla gulligt & snällt, äkta gentleman där.
Tåget går vid halv 3 imorgon & så är vi framme i Oslo halv 9-9 typ. Det blir att pimpla lite vin & öl på tåget så man inte blir allt för uttråkad. Första gången jag dricker sen Stockholm, wiiiihuu.
Får se om man hinner träffa några filurer därborta också. Vi känner ju faktiskt några typer som är bosatta där, så det kan bli riktigt kul att träffa dom.
Jag ska dessutom hålla utkik efter min norske snygging, Anders, som jag träffade på Mallorca för 3 år sen. Han är fan den snyggaste jag någonsin hållit på med så träffar jag honom släpper jag honom aldrig. Haha.


Hahaha, där var Becca allt nöjd vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0