Becca är bra

Detta är en av de sjukaste fredagarna någonsin. Min sysselsättning ikväll har varit att dammsuga + moppa hela lägenheten. Det har aldrig någonsin tidigare hänt en FREDAGSkväll.
Vuxenpoäng & stående ovationer till Rebecca Landestorp!!!!

Denna helg ska jag jobba. Helt underbart skönt ska det konstigt nog bli. Jag vet ju mycket väl hur jag själv funkar liksom. Jobbar jag inte en helg, så festar jag. Och nu är jag så extremt jävla trött på att festa i MOTALA. Fyfan va tråkigt & händelselöst det är. Eller händelselöst är väl inte det rätta ordet, men händer det något så är det alltid något negativt. Och det är verkligen inte how Becca rules!
Längtar till nästa helg istället som jag ska spendera med älskade Martina. Saknar min tiiniie winie stringbikini något grovt. Det är fan svårt när man har spenderat 2 veckor 24/7 med varandra & sen komma hem till Sverige & inte ses ett skit. Baaaaajs på att du bor i Mantorp din jävla PULLA!

Nu ska jag snacka klart med min sötnos, sen blir det att nanna kudden.

Puss & godnatt


Kommentarer
Postat av: Martina

naaaaw, min älskade pöllla :D gud vad jag saknar våra 24/7 dagar tillsammans... fyfan... <3<3<3

2010-10-08 @ 23:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0