Becca är sjuk =(

Något hemskt har hänt... Jag har gått & blivit sjuk, katastrof!!!
Fy farao, min hals är skitsvullen & jag hostar upp sånna där äckliga gula slemgrejer. Dessutom har jag feber.
Det är verkligen bajs att vara sjuk. Inte nog med att man mår skit, det är förjävla tråkigt också. Det enda som finns att göra är att kolla runt på internet, läsa bloggar & kolla på serier/film.
Dessutom ska jag jobba hela helgen också, vilket jag faktiskt ser fram emot så jag måste verkligen bli frisk snart.
Ska nog köpa Kan Jang, det brukar hjälpa. Skulle även vilja ha en överdos av Cocillana, det blir man både frisk & go i huvudet på. Men min tog slut efter min förra förkylning ;(!!

Kan någon bara vara min personliga assistent när jag är sjuk eller? Jag behöver glass, mat, godis, popcorn, läsk, kaffe m.m. Men jag orkar fan inte hålla på med det där själv. Det är synd om mig ju....

Ni kan till och med få betalt för besväret! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0