Helg med bästa Martina!

Denna helgen har jag bosatt mig på landet , utanför Mantorp, hos Martina. Drog dit efter jobbet i fredags & åkte därifrån imorse när jag skulle till jobbet. Och nu vill jag bara tillbaka, haha, jag har blivit en liten lantis.
I fredags var vi ute på 55:an, Platå & Platens. Det var helt okej, jag blev dock jävligt full där ett tag så fick sitta inne på 55:an & pimpla vatten. Tur man har sunt förnuft att man gör det iallafall, annars går det ju illa.
Vi avrundade i vilket fall kvällen rätt tidigt med varsin kebabtallrik som var så extremt jävla god. Jag hetsåt med hela händerna fram tills dess att Martina berättade att det minsann fanns bestick där i.
Innan 2 någon gång kom Kevin & hämtade oss. Tur att vi deckade på varandra ganska fort där i baksätet, Kevin körde ju som en idiot så jag hade ju blivit vettskrämd om jag var vaken.

Sen lördag-måndag har vi bara chillat, kollat på mysteriet på greveholm, tjötat som fan om Turkiet, kollat på resor tillbaks till Turkiet osv.
Riktigt nice helg har det varit, längtar redan till nästa.

Seni seviyorum Martina habibibooooo!

Kommentarer
Postat av: Martina

vi fick våran 24/7 från turkiet i ett par dar där och de va sjukt niice beccstjärt!!!



längtar till nästa helg <3



Seni seviyorum ASKIM <3

2010-10-18 @ 21:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0