Helgen

I fredags var Linn, jag & Malin iväg på äventyr. Roadtrip. Riktigt härligt att komma ifrån Motala & festa i en annan stad. Vi hade grymt kul alltså. Måste göras om fler gånger.
Vid 12-tiden igår blåste Linn 1,5 i promille, jag 1,3 & Malin 0,0. Haha, Jag & Linn var halvfulla & vi garavde åt allt.
Dessutom så ringde helt plötsligt ett turkiskt nummer till min mobil & när jag svarade så var det Umit. Gud vad glad jag blev. Skitkul att höra hans röst igen, saknar dom rackarna back in Turkey alltså.

Igår hade vi förövrigt myskväll här hemma. Jag, Linn, Malin & Ercan låg & kollade på film & åt fettomat. Riktigt ljuvligt. Dock somnade alla på soffan. Skönt var det.
Idag är det söndag & på söndagar ska man inte lyfta ett finger. Alla säger att dom hatar söndagar, men inte jag. Jag älskar dom! Man får slappa & lata sig utan att få dåligt samvete, det är ju guld värt föfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0