Jag är rolig, jag är bra, jag är allt.

Haha ibland är jag så extremt jävla rolig alltså. Älskar mig själv & min humor mer än allt annat på denna jord. Jag är så jävla bra! Ni därute som går miste om mig är det jävligt synd om. Och ni som inte känner mig - ni har allt missat något här i livet.
Hahaha, nää fy. Nu ska jag sluta. Men det är faktiskt sant.

Igår lärde jag en turkkompis, Fatih, vad "jag vill penetrera ditt stjärthål" betyder. HAHAHHAHA det var så jävla roligt. Jag sa åt honom att skriva det till Martina, då han inte ens visste vad det betydde. Haha, hon blev freaked out. Han också när han fick reda på betydelsen.

Var lättroade, då är livet väldigt fint kära vänner!

Nu ska jag se på Mr Bean & skratta ännu mer.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0