Morgonsnack

Fyfan, 3 jävla minusgrader ute idag. Det betyder att pappa måste skjutsa mig till jobbet eftersom jag inte satt på mina vinterdäck än. Hoppas det blir av imorn för jag vill ju kunna köra mig själv till jobbet liksom.

Jag har sovit typ 12 timmar varje natt denna helg & dessutom inte festat. En riktig rehab-helg med andra ord.
Och inatt sov jag 6 timmar, men ändå är jag ganska trött idag... Fattar inte grejen med det ?

Malin var ju i Stockholm i helgen & jag fick en present av henne från älskade Buttericks. Det var snällt av min kära sambo att tänka på mig tycker jag, du är fin du!
Dessutom köpte hon löparskor, det betyder att vi ska börja dra ut & springa igen. Måste hålla ut i 3 veckor, så jag kan lura min kropp att det blir en vana liksom. För efter de där 3 veckorna så kommer det att rulla på naturligt sen.

Aja, nu ska jag till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0