The sky is the limit

Idag börjar jag inte förrän 2, det gillar vi. Så nu ska jag tillägna förmiddagen åt att först ringa ett par samtal så jag kan fråga några personer om jag får ha med dom som referenser på mitt CV. Sen börjar sökandet efter nytt jobb. Hoppas fan att något/några ställen nappar ganska fort, för då kan jag ju eventuellt gå på arbetsintervju redan nästa vecka.
Haha, shit vad optimistisk jag är. Men det är bra, det ska man vara. Fokusera aldrig på det som kan hindra dig, då blir du fälld liksom. Du kan göra precis vad som helst, bara du vill det. The sky is the limit.

Måste fixa mitt jävla kort på banken idag också, jag har ju råkat spärrat det på något väldigt konstigt sätt.
Ikväll blir det bara idoltittande & mys med mig själv. Det ska bli riktigt skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0