Tröttski

Var extremt nära på att försova mig idag. Tur att Maggan ringde klockan 10 & bad mig åka till bageriet & hämta upp en negerbollsmet på vägen till jobbet. Annars hade jag nog kunnat sova hur länge som helst. Det blev liksom inte sådär jättemycket sömn inatt, jag kunde helt enkelt inte slita mig från One Tree Hill....
Aja, börjar egentligen 11, men det är ändå så jävla dött på jobbet så jag bestämmer att jag börjar halv 12 istället.

Synd att jag slutar 7 ikväll, annars hade jag gärna dragit ut & sprungit efter jobbet. Men det blir för mörkt på kvällen & Becca är ju mörkrädd.... Fan jag måste verkligen komma i form nu, jag har gått upp som fan de senaste veckorna & det får jag panik över. Nu blir det att ta det lugnt med maten & börja träna mer. Yeeeeeee.

Peeeeeace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0