Roligt för mig, tråkigt för er haha

Sånna här listor gjorde man alltid för typ ett eller flera år sen, minns inte riktigt...? Och jag tyckte det var dökul, så nu ska jag svara på lite frågor ! ;D


Fem frågor om förhållanden
Är du singel? - Yepp!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja
Kärlek eller sex? - Båda, sex med någon man tycker om helt enkelt!
Har du varit kär i någon? - Ja, riktigt jävla kär har jag dock bara varit en gång.
Finns det någon för dig just nu? - Nej... Eller någonstans därute hoppas jag att han finns iallafall.

Tio frågor om dig själv
Ditt namn? -  Becca
När fyller du år? - 4 maj
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? - Tungan, bröstvårtan, naveln, öronen
Vad har du på dig just nu? - Min älskade nattsärk; stor t-shirt + sidenkallingar
Vilken årstid är bäst? - Sommar
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag är en väldigt glad optimist
Vad är du bra på? - Väldigt mycket.
Vem älskar du mest på denna jorden? - Pappa
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Med någon

10 frågor om dina vänner
Vem är din allra bästa vän? - Jag är lyckligt lottad som har flera!
Vem vet allt om dig? - Becca Landestorp
Vem är roligast av dina vänner? - Hmm, det är nog Ercan & Linn. Vi har väl i princip exakt samma humor.
Vem är snyggast av dina vänner? - Belliz
Vem är mest partyprisse? - Bellan & Linn skulle jag nog tippa på!
Vem är den du helst har filmkväll med? - Om jag vill se en komedi=Ercan, svenskt=Linn, djupt=Malin, vad jag vill=Räka haha
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - Åh, det vet jag inte. Linn kanske, när hon är på det humöret haha.
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Ingen. Only myself.

10 frågor om idag

Vad har du gjort? - Jobbat, tagit en kaffe hos Linn, sett på Beck i mitt föräldrarhem
Har du varit glad idag? - Ja
Har du varit ledsen idag? - Ledsen & ledsen, mest irriterad & jaa en gnutta sårad & ledsen.
Har du gjort något bra idag? - Inte något som kan rädda världen direkt
Vad ska du göra nu? - Kolla på One Tree Hill
Har du gjort något dåligt idag? - Nepps
Vad har du ätit idag? - Plattkorv & makaroner + lite tacos hos Linn
Har du duschat idag? - Yes
Är du trött nu? - Ganska.
Vad händer imorgon? - Imorgon drar jag till STOCKHOLM!!!;D

Telefon/Mobil
Vem ringde du senast? - Lisa
Vem ringde dig senast? - Räka
Vem sms:a till dig senast? - Martina
Vem sms:a du till senast? - Martina

Övrigt

Är du hungrig just nu? - Nää
Vad är klockan nu? - 00.02
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Bara bloggah

Familj
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - 20 minuter sen kanske
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Samma

Musik
Lyssnar du på musik just nu? - Ja
I så fall, vilken låt för tillfället? - Eminem - Space Bound

Kärlek

Har du kysst någon idag? - Nej
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - Ja
Har du ett förhållande? - Nej
När går gränsen vid otrohet? - Svååårt, det där är så olika... Beror helt på situationen, vad som görs o vem det görs med..
Är du romantisk? - Nej, det kan jag absolut inte påstå
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Haha aa, en gång. I typ 7:an eller 8:an
Är du svårflörtad? - Ganska...
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja
Har du nån gång slagit någon? - Ja
Har du lekt med någons känslor? - Ja
Hur Länge höll ditt längsta förhållande? - Jag är inte bra på förhållanden, aldrig haft något riktigt seriöst. Jag blir alltid för rädd & drar mig undan när det börjar nalkas allvar.
Hur länge var ditt kortaste? - Vet ej
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Just nu vill jag absolut vara singel.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nä, men jag o linn va ihop med samma kille i 6-års ;D
Är du en bra pojk/flickvän? - Om jag verkligen älskade någon så skulle jag nog vara världens bästa flickvän
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - Det var nog när jag & Martina övernattade hos Ahmet, "Frej", i Turkiet.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Det är saksamma
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Nej
När fick du din första kyss? - 6-års eller ettan.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Mamma var 18 & pappa 19
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nix
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Dissad/dissat låter nog bättre & då vinner dissat.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Hiphop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0