Soffe back in town

I lördags fick jag reda på att Soffe var back in town, så då blev det givetvis att spendera lördagen med henne. Vi lagade mat, min specialité: bacaonröra med champinjoner. Gud va gott det var, som vanligt.
Det blev lite myslördag med middag framför tv:n & en jävla massa snack om både nya & gamla saker. Jag & Soffe hade ju inte setts sen början av juni, så vi hade ju en hel del catch-up att ta itu med liksom. Riktigt trevligt & kul var det!

Igår (söndag) spelade vi bingolotto & jag svär att jag fan aldrig mer ska spela den jävla skiten. Fyfan, det är ju omöjligt att vinna. Jag är en alldeles för dålig förlorare för att palla med det där spelet mer. Vi tog iallafall ett glas vin, spelade, snackade & käkade korv med bröd.

Idag är min lediga dag eftersom jag har jobbat hela helgen. Så nu ska jag göra mig iordnig, sen in till stan & käka lunch med Soffetoffeln. Hoppas det finns någon frisör som har tid att plocka mina ögonbryn, dom ser helt förjävliga ut alltså. Och jag orkar verkligen inte plocka dom själv.


Soffe & jag i Frankrike -08


Kommentarer
Postat av: Amanda

Baconröra som i Baconröra som mamma alltid lagade?! Fast med svamp i?!

2010-10-11 @ 12:34:13
URL: http://mynewlifeakarlsson.blogg.se/
Postat av: Becca

Den kanske påminner om den! Vet inte riktigt vad din mamma hade för "recept". Men när jag lagar den så e det ju med bacon, champinjoner, creme fraiche, vitpeppar & svartpeppar! Fett gott alltså! ;D

2010-10-12 @ 14:31:38
URL: http://beccashorty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0