Im in Alanya bitch! ;)

Tjeeeeena mina små bebisar!
Nu har det gått en vecka & en dag av vår resa till Turkiet. Fett fort har allt gått, det är helt sinnes. Vi har det så grymt jävla överfett här alltså. Brukar vanligtvis få sjuk hemlängtan när jag är utomlands, men denna gången känner jag inte ett skit. Eller jo, jag känner att jag verkligen inte vill hem.
vad har jag att komma hem till liksom? Motala? Buuuuuuuuuuull. Fyfan va tråkigt.

Just nu sitter jag & babyboo på balkongen, dricker lite öl & vodka o sånt. Sen ska vi vidare till Zorro, dricka gratis drinkar+tequila+shots. Sen till en annan bar bredvid & göra samma grej där. Sen till Panderosas & slutligen ner till hamnen där alla nattklubbar är. Vi kommer absolut spendera mest tid på Havanna Club, det är det fetaste stället jag någonsin varit på!

Älskar & saknar er, mina kära vänner! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0