Mår skit!!!!!!!!!!

Fyfan, nu börjar det verkligen närma sig.... Känner att panikångesten börjar komma krypandes. Fyfan, vad jag hatar sånt här. Jag vill inte flyga!!!!!
Senare sen på flygplatsen kommer jag ha både panik- & dödsångest. Inte sådär jättesnälla känslor alltså.
Usch, det pirrar verkligen i min mage alltså, och inte på ett trevligt sätt. Jag mår skit & det kommer jag få göra hela jävla denna dag. Jag fruktar för mitt eget liv just nu. ÅH!
Varför utsätter man sig själv för sån här psykisk press egentligen? Just nu känns inget värt.
Dock vet jag att när jag kommer fram till Alanya inatt så kommer allt att kännas så jävla bra. Jag kommer vara så grymt lycklig!
Nu ska jag ta itu med denna känslokarusell & hoppas på det bästa.
Älskar er, mina kära vänner. Kommer verkligen att sakna er!
Nu ska jag inte hålla på att ta farväl & grejer som jag alltid brukar göra här på bloggen när jag ska flyga.
Jag säger bara "Vi hörs!".
Ha det bäst, för det ska jag ha!

PUSS!


Där ska vi bo, typ 50 meter från den underbara kleopatrastranden! :)

Kommentarer
Postat av: Belliz

KOmmer sakna diiig!<33 Glöm inte att ta mkt bilder!!!Love ya! <333 Pussss

2010-09-10 @ 11:39:39
URL: http://izabellaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0