Nice dag!

Idag har Beccis jobbat 8-16 som vanligt. Riktigt bra dag på jobbet. Jag har känt mig som superwoman två dagar i rad nu, jag är så jävla pigg!
Direkt när jag kom hem från jobb var jag helt hypad, var tvungen att bli av med all överskottsenergi så bestämde mig för att städa. Dammsög hela lägenheten, var extremt noggrann. Varenda liten smula, varenda litet dammkorn är nu borta. Sen tog jag fram moppen & tänkte våttorka, men då loggade min lilla turk in på msn. Så det blev en dejt med honom över nätet. Haha, det är fasen sjukt kul att cama alltså, har inte gjort det på flera år. Men men, det är så man får hålla kontakten när man bor typ en miljon mil ifrån varandra. Fan va det suger, jag är verkligen i behov av mys alltså.

Nu ska sexiga Olle sjunga i Idol, hoppas han rockar sönder allt & alla, den charmige gotlänningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0