Superkväll! =)

Har haft en extremt bra kväll. Klockan 18.00 drog jag, Cim, mina föräldrar & Janne på speedway. Vi satt på VIP:en & göttade oss som fan. Först fick vi tvärgott käk; schnitzel med potatisgratäng, mumma!
Det var den första speedway-matchen jag någonsin vart på. Säger man matchen förresten?! Iallafall så var det skitkul, riktigt underhållande sport. Jag som alltid har hånat all motorsport förut, fy skäms på mig.

Sen kom vi hem runt 21.30, lagom till andra halvlek av Ajax-Milan. Zlatan räddade Milan från en förlust, han är kungarnas kung den där mannen.
Älskar förövrigt när matcherna tar slut & Zlatan kastar av sig tröjan & dom filmar hans sexiga kropp, miiiijau alltså. Världens isärklass hetaste kropp. Så ska min framtida man se ut! :) 


Ganska gammal bild, nu är han ju större. Men fy o fy vad snygg han ääääär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0