Saknar Alanya.

Jag har verkligen varit totaldepp sen jag kom hem från Alanya. Jag saknar stället & alla människor något extremt. Dessutom levnadssättet därnere - inga problem, inget ansvar, ingen press. Man njöt liksom bara, träffade nytt trevligt & glatt folk.
Har snackat massor med Martina idag & hon känner exakt samma sak. Vi har faktiskt snackat om att köpa en flygstol & åka ner dit igen. Flygstol tur & retur är ju billigt, så man behöver ju liksom inte spara pengar. Men men vi får se, lite svårt med våra jobb oså...

Dock är det väldigt kul att träffa alla mina närmsta vänner igen, ni är fina ni.
Men fy o fy vad jag inte vill återgå till alla gamla vanliga rutiner igen, sånt kräks man ju på.




Jag vill sitta på vår balkong i Turkiet & bara vara såhär äckligt jävla lycklig igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG MED, måååår skit :(

2010-09-27 @ 23:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0