Old pics

Idag har jag avklarat första arbetsdagen på ca: 2 ½ vecka. Det var kul att träffa mina stamkunder igen, dom hade saknat mig massor sa dom. Det var gulligt av dom tycker jag, då blev jag glad! :)
Kul att träffa min kollega Anki idag också, vi har skvallrat massor till varandra idag. Hon om vad som hänt på jobbet medan jag var borta & jag om vad som hände nere i Turkey, riiiiktigt skojsiga samtalsämnen. Älskar att Anki är som en ungdom i skallen alltså!
Efter jobbet åkte jag hem, packade ur min resväska & kastade ner allt som skulle tvättas i plastkassar. Nu befinner jag mig hemma hos mina föräldrar & tvättar allt. Shit vad skitiga mina kläder är, massor sand & spilld alkohol m.m.
Tittar igenom gamla roliga bilder på pappas dator. Tänkte bjussa på några, de är typ minst 5 år gamla.


På min farbrors bröllop uppe i Härnösand. Älskade lillplutten Samuel, jag & Linn. Tiden innan jag fick tandställning. Haha, mina tänder var minst sagt helt fucked up.


Jag iförd stallkläder & syrran. Hahahahaha hon ser så exxxxxtremt jävla rolig ut, jag dör!


Kroatien -05 tror jag att detta var?! Haha, herregud vad jag skäms över hur jävla FET jag var. Tacka gud för att jag flyttade hemifrån när jag precis fyllt 16 & inte orkade laga mat.

 
Haha, palla fjortisperioden då man skulle pussa/hångla med allt som kom i ens väg. Tjejer; för att få uppmärksamhet. Killar; för att det var coolt att hångla med så många som möjligt under en kväll. Ueek.


BK Zeros<3 Jag är tredje från höger längst ner & Linn är tredje från vänster längst upp! Saknar fotbollen som fan!


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha woow, är det 5 år sedan?! :P

2010-09-28 @ 09:20:43
URL: http://mynewlifeakarlsson.blogg.se/
Postat av: Becca

Haha aa, det måste det va. Det va ju typ i 7:an eller 8:an ;)

2010-09-28 @ 11:46:15
URL: http://beccashorty.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha känns som att det är kanske 7år typ. Minns inte bilden med fegga iaf.

och kroatien känns som att det inte är så jätte längesen :p

2010-09-30 @ 13:18:51
URL: http://mynewlifeakarlsson.blogg.se/
Postat av: Becca

Den med Fegga tror jag e från valborg något år?! Vi var iaf i Martins lägenhet... Haha, inte konstigt du itne minns, vi var gaaaanska packade haha ;)

Det är för att man har starkare minnen från Kroatien :)

2010-09-30 @ 20:35:25
URL: http://beccashorty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0