I´m in Stockholm bitch ! ;)

Det är ju inte direkt någon underdrift att säga att jag inte har bloggat på länge. Men vafan, jag gör ju inget om dagarna som är värt att dela med sig till världen. Jag jobbar & efter jobbet så gymmar jag. Sen kanske man hinner med en fika lite då & då, men mer intressant än så har inte mitt liv varit den senaste månaden.

Nu är jag dock i Stockholm & hälsar på Lisa & Krille. Tvääääärnice! Jag avgudar Stockholm. Min familj är också här. Det är skönt för då får man ju skjuts både hit & hem liksom. Dom bor på Radisson inne vid typ Centralen & jag bor självfallet hos Lisa.
Igår var jag, Krille, Lisa, Jonas, Niklas & en till på Fridays & drack några glas vin på uteserveringen. Mycket trevligt.
Ikväll blir det vinpimplande med Josse, Lisa, Krille, Carro & Adam på strandbryggan tillsammans med alla brats. Muhaha, ser jag en kille med ferrari så ska jag haffa honom direkt. Caaaaaatchiiiing.


Älskade Krille!


Lisa & jag gjorde hyss på Fridas & Mackans hotellrum. Dom fick spel. Vad säger vi om det? Fjantar.





Uteserveringen på Zanzibar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0