Påskhelgen har varit grym!

Denna påsken har lätt varit den bästa på mycket länge. Jag hade finbesök från Stockholm, i form av Lisa & Krille.
Det va ju kul att det bara gick några dagar från det att jag åkte hem från huvudstaden tills jag fick se dom igen. Så fort brukar det verkligen inte gå.
På påskafton drog vi ner till Hamnkrogen & käkade lite mat & drack fruktansvärt äckligt vin. Sen drog vi vidare till Hugo en sväng & drack lite cider på Terrassen.
Kvällen slutade iallafall med att vi alla gick hem till mig & slog på en film, sen somnade jag, Josse & Lisa på soffan. Det var mysigt som tusan!

Nu ska jag ut på min första löparrunda ever en tidig morgon. Jag ska kolla om det är något att ha. Än så länge så känner jag att jag är mycket mer taggad på kvällen, men det kanske ändrar sig när jag väl kommer ut. Ska bli spännande. Det är ju finalen nu, en månad kvar innan sommarsäsongen drar igång för mig. Så nu ska jag ligga i hårdträning. Idag blir det 3 pass. Den första rundan nu snart. Sen till jobbet, sen gymmet & förhoppningsvis orkar jag med en löparrunda runt 19-20 innan Desperate Housewives ikväll också.
Jag måste bli beach 2011!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0