Alanya - Beachparty tonight

Nu har Malin kommit tillbaka till Alanya, så jävla underbart att ha henne back in town alltså. Igår va vi ute & käkade med Sophia & Mimmi på Tropical sen vidare hem till Martina & Carro för att dricka lite mer. Sen blev det James Dean som vanligt. Efter stängning skulle jag & några kompisar på JD egentligen ha dragit till havet för ett nattadopp men jag råkade säga en jävligt dum sak på turkiska till en så han blev aaaaasarg & gav mig en lavett & stack iväg. Hahaha, fyfan va arg jag är på mig själv för det alltså.
Idag ska jag & Malin på beachparty med Sophia & Mimmi. Det ska bli så jääävla kul, jag älskar beachparty!
Sen blir det James Dean igen & då ska jag fan ignorera min kompis & se vad han gör. Hoppas han slickar min röv, det har ju hänt förr :)
Nu ska jag hoppa in i duschen & fixa mig inför beachpartyt. Så jävla gött med unlimited drinks & food. Jag ska dricka vodka & turkisk peppar tills jag spyr. Wohooo!

iyi aksamlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0