Begravning

Idag kl. 11 är det begravning för en gammal vän till mig, Daniel Axman.
Eftersom jag inte har umgåtts med Daniel på 4-5 år så visste jag inte till en början om jag skulle gå på denna begravning eller inte. I huvudet känns det lite som om att man kommer dit & inkräktar liksom... Men efter att ha funderat över det där någon vecka så har jag kommit fram till att jag vill gå på begravningen. Det känns som om att det är vackert att gå på en gammal väns begravning.
Om jag dog & gamla vänner till mig dök upp på min begravning så skulle ju jag bli jätteglad, så jag hoppas att Daniel blir det också.
Jag har sjukt många roliga minnen ihop med denna glädjespridare. Jag & soffe satt & snackade om det häromdagen & vi kunde inte hålla oss för asgarv. Daniel var en galen människa på ett fruktansvärt positivt sätt.

Här är lite bilder från en kväll år 2005 då vi hade sjukt kul tillsammans. Glömmer aldrig detta,






Du var en bra människa & glädjespridare, hoppas du har det bra nu. Vila i frid Daniel Axman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0