Farväl Fernando Torres! :'(

En av mina största mardrömmar inom fotboll har inträffat. En av mina absoluta favoritspelare, Fernando Torres (Liverpool), har sålts till mitt största hatlag, Chelsea. Fyfan, jag har så himla många gånger tänkt tanken att om antingen Zlatan eller Torres går till Chelsea så tar jag livet av mig. Och nu har det inträffat. Min älskade älskade älskade Fernando Torres är klar för Chelsea. Kan inte fatta det, det är nästan som jordens undergång alltså.
Men eftersom Liverpool äger en så stor del av mitt hjärta så måste jag se detta som något positivt. Vi fick in mycket pengar för Torres & kunde köpa in Carroll & Suarez. Två unga spelare som är riktigt bra. Carroll har jag faktiskt inte så stor koll på, inte så konstigt kanske med tanke på att han bara är 89:a. Men jag vet iallafall att han är ett framtidslöfte, en spelare som förmodligen kommer att utvecklas till en av de allra bästa. Suarez har jag dock velat ha till Liverpool enda sedan jag såg honom i VM i Sydafrika i somras. Uruguay var sjukt bra & det var till stor del Suarez förtjänst.
Så, jaaa, jag vet inte. Detta känns omtumlande, en mardröm som samtidigt kan vara väldigt positivt för mitt kära Liverpool.
Vi får se hur det går helt enkelt. Jag håller tummarna!


Pool-fansen bränner upp El Ninos tröja.


Luis Suarez.


Engelsmannen Andy Carroll. Läste att han ska ta över Torres´s number nine.


Kommentarer
Postat av: Malin

hahahah , jag fick en känsla av att han dött när jag började läsa!

Din jeffla tönt!<3

2011-02-02 @ 13:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0