Nice dag med Viktor :)

Slutade jobbet tidigt idag, 13.30. Sinnessjukt gött att sluta så tidigt, då har man hela dagen på sig att styra upp med andra grejer. Efter jobbet drog jag iallafall & hämtade upp Viktor, sen vidare in mot stan. Sa upp mitt feelgoodmedlemskap en gång för alla, sista räkningen på det kommer i mars. Bra där.
Sen svullade han McDonalds, jag satt fint brevid & nästan dog av avundsjuka. Satan i gatan så gött de rykande färska burgarna luktade!

Sen drog vi till Östensson. Det var förmodligen den första gången i hela mitt liv som jag åkte & pantade burkar på eget initiativ. FÖRSTÅR NI HUR JÄVLA PANK JAG ÄR DÅ ELLER?! Usch, Becca har inga pengar ;(

Sen drog vi ner till simhallen för en sväng i bassängen, blev en simtur på drygt 40 minuter. Det känns faktiskt i kroppen nu såhär efteråt, mycket bra.

Farmor bjöd på middag efter det. Prinskörv med stuvade makaroner, inte dåligt. Lööööv it.

Nu är jag död. Ska sova.

Guten nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0