Onsdag

Idag blev det mittenpasset på jobbet, 8.30-15.30. Ganska slappt pass, blev att hjälpa till ganska mycket i kallskänken & det är alltid lika roligt. Nu kan jag de flesta av deras förberedelseuppgifter & det känns niiiiiice.
Efter jobbet blev det hem & vila lite, sen skulle jag egentligen ner & simmat i simhallen. Men ingen jeffel ville ju simma idag & jag är inte den som drar ner dit & simmar ensam, fy. Fan, jag kommer ju inte kunna köra kondition nu på ett tag. Har så jävla ont i foten. Ser ut som ett riktigt riksmongo när jag går omkring & haltar mig fram. Är inte foten bättre nästa vecka så tänker jag fan skita i min läkarskräck & ringa farbror doktorn så dom får fixa det här. Vill inte tappa träningen liksom.

Aja, nu har jag iallafall precis kommit hem efter en trevlig middag med Linn & Soffe. Linn, mästerkocken herself, bjöd på kycklingfilé inlindad i bacon, potatis & en grym sås. Riktigt gött krubb, det tackar vi för!

Ska upp 4 inatt (imorgon?!) & jobba så nu ska jag varva ner med lite Andra avenyn avsnitt & försöka somna så tidigt som möjligt.
Godnatt era stjärthål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0