Sjuuuuk Becca ;(

Gud, vad dåligt jag har bloggat på sistone. Inte bra, detta är ju min dagbok som kommer att vara sjukt kul att kolla tillbaka i om några år. Det får inte finnas några hål. Men nu ska jag försöka skärpa till mig & uppdatera bättre.

Jag mår skit. Jag är alltså sjuk, feber & fruktansvärt ont i halsen. En jävla influensa med andra ord som deckar en totalt. Det är helt sjukt hur ont man får i kroppen av sån skit alltså. Det började på jobbet i måndags, på alla hjärtans dag. Oså hade jag stängningspass & var tvungen att städa o greja. Det gick inte fortm jag städade 1 timme längre än vad jag brukar göra, men jobbet blev gjort iallafall.
Känns så jävla jobbigt att jag är sjuk just nu när halva Lilla Hem är en jävla sjukstuga. Så de friska för slita röven av sig liksom. Men men, jag ska ställa upp på dom när jag är back on track igen.
Sååå, nu vet ni vad jag har gjort de senaste dagarna. Ingenting. Sovit & kollat på tv hos mina föräldrar. Tappat 2 kg har jag också gjort, så något gott kom det allt ut av denna sjukdom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0