Sportvecka

Den bästa veckan på väldigt länge rent sportsmässigt är äntligen här. Yiiiiiha, va roligt detta ska bli. Världens bästa vecka!
Såhär ser schemat ut:

Ikväll:
Milan - Napoli 20.40

Tisdag:
Herrar 15 km klassiskt 13.00

Onsdag:
Sprintstafett kval 12.15, final 14.15

Torsdag:
Damernas stafett 14.00

Fredag:
Herrarnas stafett 12.45

Lördag:
Damer 30 km 12.00
Juventus - Milan 20.45

Söndag:
Herrar 50 km 13.00
Liverpool - Manchester United 14.30


Vilken heeeeelt fantastisk vecka va ?! Ujujuj, detta blir grejer det.
Jag måste bara försöka fixa & trixa lite så att jag kan vara på kontoret & därmed få flexibel arbetstid ett par dagar. Men de flesta grejer kan jag se iallafall. Dock MÅSTE jag fixa fredagen, för då jobbar jag egentligen 7-16 & det går ju inte. Jag kan ju inte missa herrarnas stafett, över min döda kropp. Det ska ju bli bland det bästa. Att se Hellner & Northug mot varenda på den sista sträckan, det kan ju inte bli annat än förjävla spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0