Sälen! :)

Nu har jag befunnit mig i Sälen i ett dygn. Fy satan så gött det är. Älskar fjällen-livet, det är det enda som gör vintern värd enligt mig. Dock har jag inte åkt någonting än. Satt på vårdcentralen nere i Sälen by hela förmiddagen, fick penicillin mot halsfluss. Man blir så loj när man har en sån smärta i halsen & örat, därför har jag inte åkt något. Men imorgon ska jag köra på så in i helvete. Ser dessutom fram emot att åka till Fjällbagarn imorgon & spana in samt köpa bröd. Haha, vilken fjant jag blivit. Har plötsligt blivit extremt intresserad av att kolla vad andra olika bagerier har för sorters bröd & hur det ser ut osv. Äkta bagardotra!

Här kommer lite bilder från vår lyx-stuga, Ski lodge village:


My crib.


Min garderob.


Bastun.


Köket.


Backen.


Sjuker Becca :(

Btw, vafan är det med mig & alltid, på ett eller annat sätt, hamna på sjukhus när jag är på semester?! Det börjar bli löjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0