Lördags

Nu ska jag berätta om min lördag. Först var jag tvungen att hoppa in på jobbet, men körde bara 6 timmar, 06.30-12.30.

Sen drog jag, Cliff, Viktor, Linn & Ercan till V75 i Mantorp. Min morbror & hans polare hade beställt ett bord för mycket, så vi köpte det. Skitgött, då kunde man ju dricka sina egna bärs liksom.
Jag förlorade hela jävla tiden, gick säkert back 600. Fan, jag som redan innan var i princip pank. Viktor däremot vann flera hundra. Jeffla unge alltså.
Efter travet drog vi hem till min morbror i Spångsholm & festade lite där. Han bjöd på brännvin & en jävla massa saker. Fyfarao vad fulla vi blev. Redan klockan typ 17.00 eller liknande så var vi ganska dragna. Och stackars Cliff fick ju en lampa i huvudet, så det började blöda massor från jacket som han fick.
Aja, runt nio på kvällen var vi tillbaka hemma hos mig i Motala. Då var det inte nådigt, då var vi riktigt jävla packade på hembränt. Linn & jag råkade dansa sönder en stickkontakt & grejer. Haha, vi var helt wild.
Sen skulle vi dra ut på klubben, jag ville egentligen inte följa med för jag va så jääävla trött efter en hård arbetsvecka. Men jag hängde på till slut ändå. Sen tar minnena slut. Haha, hoppas inte jag skämde ut mig allt för mycket.
Jag hade grymt jävla kul iallafall. Tack för den lördagen mina älskade vänner, ni är förjävla bäst alltså.
Nu ska jag inte dricka på ett bra jävla tag. Nu är jag trött på alkohol. Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0