Whopwhop

Dagen på jobbet har varit helt jävla skev, haha helt kaos alltså. Det började bra med att jag gick ut i packen & upptäckte att lilla Jossebosse jobbade. Då blev jag glad!
Blev lite snicksnack där & massa snack om julfesten med tomas. Hahaha Gud, vafan har du sagt egentligen Josse?!
Haha, så jävla sjukt.
Sen bröt iallafall helvetet lös. Allt blev strul, fick ringa ner en bagare som fick komma & göra tårtor & diverse grejer som var missade.
Alla smörgåstårtor var inte gjorde så jag & Linnea fick slänga ihop två 10 pers räktårtor. Tur att Linnea kunde det där, för det kan verkligen inte jag utantill.
Aja, allt löste sig iallafall till slut. Men ack för en stressig & strulig dag alltså.
Under denna månaden som gått så har jag förövrigt jobbat så mycket som 190 timmar. Slitit som ett djur alltså.
Nu är jag värd semester & det ska jag även få hihi. FYFAN vad underbart med Sälen imorgon. Jag & min älskade bräda mot världen yiiihaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0