Älskar mitt jobb!!

Första öppningspasset i Verkstan gick galant & jag kom upp kl. 4 som jag hade ställt klockan på också. Kaaaanon!
Fan, vad jag är nöjd med min livssituation just nu. Jag som trodde att jag skulle vantrivas på jobbet nere i Verkstan. Ack, så fel man kan ha. Jag älskar det stället. Vilka grymma kollegor jag har alltså, dom är så jävla roliga. Denna dag har bjudit på bland annat negerbollssmet-krig. Haha, det var riktigt roligt. Det är en sån sammanhållning därnere, alla skämtar med varandra & har så himla kul tillsammans. Yes, det är greatans bananer!
Dessutom har jag blivit mycket piggare sen jag började träna. Så jaaa, mitt liv går bra just nu. Rebecca Landestorp är en riktigt lycklig jävel.

Slutade 13.30 idag, åkte hem till mamma & käkade mat med henne. Kycklingfilé med klyftpotatis & bearnaisesås, mumma!
Sen drog jag hem & städade. Har hållt på från & till i fasen två timmar snart. Så snart är lägenheten skinande ren. Måste bara moppa hallen & köket, sen är jag klar.

Vid 18 ska jag ner & kötta på gymmet tillsammans med Linn & Cliff igen. Mycket nice dag detta.


Kärlek till livet gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0